Merhaba 2 ay 25 günlük bebeğim kovit pozitif hastanedeyiz karaciğer enzimleri geldiğimizde çok yüksekti şimdi antibiyotik tedavisi başlandı düşmeye başladı çok şükür kovit yükseklik yapar mı biliyor musunuz doktorlar hergün kan aldılar başka bir sebep ile cıkmış olma ihtimali karşı başına böyle birşey gelen var mı bebeğim için endişeleniyorum 😔😔