Anneyim- 7 Ay 16 günlüğüz. Aynıyız. Gündüz uykularımızda sorun yok kaç kere isterse o kadar uyutuyorum bazen uzun uzun 2 kere bazen daha kısa 3 kere uyuyor, geceleri 9 buçuğa kadar uyumuş oluyor. Saatte 1 ya da 2 saatte 1 mutlaka kalkıyo. Önceden 2 3 saatte tepismeye başlardı alır emzirirdim emerken uyurdu. Şimdi doğru düzgün emmiyor da, çünkü saat başı kalktığı için karnı tok yani. Bende acaba sütüm mü yetmiyor diye düşünüyorum ama çocukta ben açım açlıktan uyuyamıyorum dercesine bi hal asla yok yani yangın var gibi ağlamıyor, biliyorum ki aç olsa deli gibi ağlar yani. Sabahları bezi tam dolu olmuyor ama evimiz çok sıcak çok terliyor ona bağlıyorum vücudundan suyu terle atıyor diye düşünüyorum. Geceleri şu veriyorum iciyo ama geri uyumuyor illa yanıma alıp öyle emzircem biraz pışpışlıycam falan. Sıcaktan böyle yapıyor gibi geliyor bana daha çok, kısa kollu şortlu tulumlar oluyor ya onlarla yatırıyorum içinde de zibini oluyor, dün akşam zibin giydirmicektim ama dayanamadım ama bu akşam uyuturken zibini cikarcam bakalım belki tek kat daha serin serin daha iyi olur. Dün akşam yaptırmadan yarım saat önce yoğurt yedirdim içine ceviz bebe bisküvisi armut koydum, dedim sutumle doymadığı icin mi uyuduktan kısa süre sonra uyanıyor ama yine aynı şekilde 9da uyudu 10da ilk uyanmasını yaptı. Anlayamiyorumm