Kizlar 11 aylik oglum var yok korona yok kıs diye diye daha mevlidini yapamadik bu ay sonunda bari yapalim dedik ama simdide yeni fikir aklima geldi 2 . Bebegime hamileyim 4 aylik ben 2. Bebğimi doğurduktan sonra her ikisininde mevlidini bir yapsam olurmu yani saçmami olur önceki cocugu aradan cikariyormusuz gibi olurmu ama ona görede hayrina koyun kestirip bi kuran kursuna bağışlariz güzelde kurani okunsun diyorum. Sizce nasil olur dogumu bekleyip ikisinin mevlidini birdenmi yapayim yoksa ayri ayrimi