Sblatc Sütüm artsın diye süt sağmaya çalışıyorum dün biraz sağdım ve dolaba koydum bugün ısıtıp içireyim dedim kızım içmiyo bu süt bi daha içilmez mi acaba ne kadar süresi var içilmesi için? Zaten sütüm az boşa gitmesini istemiyorum
Kuzeymommms Sblatc bende sağdığımda buzluğa atıyorum 3 ay durabiliyor dışarıya çıkarken falan yanıma alıyorum benmari usulü eritip içiriyorum
beyazcikolata16 Sblatc disarida 3 saat dolabin altında 3 gun buzlukta 3 ay muhafaza edilir diye biliyorum. Bende 3 aya kadar sagip vermiştim dolabin altina koyuyodum biberona sagip. Isıtacağım zaman biberonu kaynar olmayan sicak suyun icine koyup bekletiyodum ılıyınca iciriyodum
Suleasya Sblatc 6 ay dondurdugum sütleri kullandım bende . Doktorumuz bir kere isittiktan sonra içmez jse çöp demisti . İkinci defa saklanmiyormus
Sblatc Kuzeymommms öyle yaptım zaten ama ısıttım içmedi şimdi bu süt tekrar içilir mi dışarıda kaç saat kalabilir onu bilmiyorum