Azraadaa Tabii annesi sensin canım gerçekten uykuya ihtiyacı vardır orasını bilemem, ama benim oğlum 2 yaşındayken gündüz uykusunu bırakmıştı. Ben de o yüzden dedim ya sıcaklardan uyumak istemiyor olabilir veya gündüz uykusunu bırakacaktır. Ama bir süreç içerisinden geçiyordur yani bocalama yaşıyordur veya sen zorladığın için inat ediyordur. Eğer uykuya ihtiyacı varsa sen yine uyutmaya zorlama
Çünkü üç yaş sendromu çok inatlı geçiyor
O yüzden kendi uyuyacağı varsa kendisi uyusun