Ceylin_123 23 günlüğüz gitsek gölge yer var mıdır biz sadece izleyeceğiz bende girmem zaten gidip gitmemekte kararsızım gideniniz var mı hiç nasıl geçti (Büyük adaya gidilecek)
Divayorgun Ceylin_123 kırkım çıkmadan pikniğe gitmiştim. En rahat zamanlarımmış besle uyut bana hiç zararı stresi olmamıştı
Ceylin_123 Divayorgun öyle canım Bi Çoçuğum daha var o peşinden az koşturmadı onun için zaten kumla oynasın diye ama yinede endişeleniyorum