Tubamelekkk benim de kızım 32 aylık küçük kızım 5 aylık. Yanyana prego Mozart aldım ilk önce. Büyük kızım küçüğüne rahat vermedi. Duran çocuğu dürtüyor Yanyana olmadı bu sefer tavsiye üzerine joie tandem aldım. Arkadaki tam yatıyor, önceki yarım. Arkaya anakucağı da konulabiliyor. Açılıp kapanması pregoya göre daha kolay geldi ama asansöre zor sığıyor😔 yolda giderken bi tümsek olunca gülle gibi biri önden el atacak ki çıkılsın. Uzun bir tır gibi. Öne büyük çocuğu koyduğum için o sağa sola kendini sallayınca araba da sağa sola çekiyor. Ne bileyim normal bebek arabalarından sonra ben mi alışamadım yoksa kullanışsız mı bilemedim 🤷♀️ yanyana mı arka arkaya mı derseniz tüm artıları eksileri ile birlikte %51 yanyana, %49 arka arkaya derim 🙏🏻