Pazartesi uçağa bineceğim oğlum 15 buçuk aylık. İlk defa uçak yolculuğu yapacağız. Bebek arabamiz baston tipi dik duruyor katlaninca. Uçağa binerken inerken sorun yaşar miyiz. Valiz götürmeyecegim sırt cantasi ve el çantası alacağım yanıma. Görevliye birşey demem gerekiyor mu ? Tecrübeli bilgi sahibi anneler yardimci olursanız çok sevinirim 😌😌🤗🤗