Kızzlarr, benim bebiş 7.aya doğru gidiyor. Sabah uyanırken veya gece aniden ayaklarını havaya dikip güüüüm diye vuruyor ödüm kopuyor. Hadi onu geçtim şimdi de iki eliyle karnına güm güm güm vuruyor. Bizi çok cimcikliyor. Tırnaklarını kessem de inanılmaz canımızı acıtıyor çorap takıyoruz bazen🤣Babamız sabah işe gittikten sonra yatağa alıyorum onu ben uyurken daire çizip beni tekmeleyip ayaklarıyla güm güm güm yatağa vuruyor ellerylr karnına vuruyor. Çok zevk alıyor bu durumdan ama ben endişeliyim canını acıtmıyor mu diye.🥹 geçici durum ve normal diye okudum. Sizler yaşadınız mı ne yaptınız çözüm var mı? Minik güzel kızım psikopat gibi🙈