Piiiiiinaar Bursa’da yaşayan arkadaşlar evden doğru düzgün bir yere çıkmadık. Bebeğim iki aylık Hüdavendigar parka gidelim diyoruz eşim ile evinin bulunduğu yer rüzgarlı biraz acaba orası nasıldır otarafta oturan var mı aramızda.
Birberenannesi Piiiiiinaar Hüdavendigar çok rüzgarlı ya. Gündüz gitmeyin sakın zaten ağaçlar daha çok küçük olduğu için çok güneşli hiç gölge yok. Benim bebeğim 1 aylık geçen hafta kültür parka gittik. Hem her yer gölge hem de rüzgarlı değil. Çok keyifliydi kültürpark
rumeysalbayrakaya Piiiiiinaar ne zaman gitsek baya rüzgarlı oluyor bebeğinizi pusetten pek çıkartmazsanız sizin için keyifli olabilir
Piiiiiinaar Birberenannesi evet kulturparkta mantıklı. Çok küçük olduğumuz için cesaret edip çıkamıyoruz hiç bir yere rüzgar birde her her iyice teredduute kalıyoruz
urzane Bu yaz çok mu rüzgar var yoksa bebeğim olduğu için mi bana çok geliyor anlamıyorum ben de rahat rahat parka çıkaramıyorum rüzgar olduğu için