Kose21 Selamün aleyküm kızlar yıkanabilir bebek bezi kullanan varmı? Memnunmusunuz, kullanımı nasıl? Bir kaç gündür düşünüyorum hem sağlık açısından hemde malum bez fiyatları uçtu 😁 tavsiye ediyormusunuz?
eymenzeynep Kose21 kullanmadım ama hijyenik gelmiyor. Bir taraftanda annelerimiz bizi çaputla büyütmüş diye düşünüyorum ama bilmiyorum kullanamam sanırım çünkü kızım günde 5 kere falan kaka yapıyor😂
YeniAnneIstanbul Kose21 yakin arkadasim maddi sebepten degilde, doğayı desteklemek icin kullaniyorum. Yaklasik 30 tane ic kismina giren parcalarda var ona gore hic ekstra zorluk yok yani makineye attip yikiyor ama bana zor geliyor 🙈
Bbannesi Kose21 çevreyi de kirletmiyor aslında bebişler için daha sağlıklı tek kullanımlık bezlerden ama işteyıkaman gerekiyor, zamanın varsa en güzeli derim ama hiç kullanmadım
Glsm45 Kose21 bana hijyenik gelmedi nedense bi türlü..ama çevremde kullanıp memnun olanlar çok..(prema ve onun anneliği) baya destekliyor teşvik ediyor bu konuda
Kose21 eymenzeynep ooo beş kaka miiiii 😂😂😂 bir yandan mantığıma yatıyor bir yandan yatmıyor bakalım iyice araştırıp karar vereceğim 🙆😁❤️
Kose21 YeniAnneIstanbul çoğu kişi bir yerde biriktirip normal çamaşır gibi yıkıyormus, ilk başlarda zor oluyormuş ama sonrada büyük kolaylık diyorlar aslında tuvalet iletişimi de yapmak istiyorum ama ona cesaret edemiyorum 😬😁
Kose21 Bbannesi evet sağlık açısından çok iyi çünkü çoğu bilinen marka bezlerde bile sıkıntılı maddeler varmış 😐
Tazeannee11 Ben kullanıyorum. Ama tuvalet iletişimi yaptığım için kakasını zaten altına yapmıyor sadece çişi yapıyor günde ortalama 5-6 bez kitleniyor 3 günde diğer çamaşırlarıyla birlikte yıkıyorum ön yıkamalı kızım 11 aylık şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım
Kose21 Tazeannee11 ayyy süper ti nasıl yapıyorsunuz nasıl takip ediyorsunuz benim oğlum kaka yapacağı zaman yanıma gelip ayağa kalkıyor gözümün içine bakıyor birkaç kere tuvalete götürdüm bi iki sefer kakasını yaptı ama bazı zamanlar bilerek yapmadı bezledikten sonra yaptı o yüzden biraz unutsun diye erteledim ama deneyeceğim İnşallah
Tazeannee11 Kose21 ben 1.5 aylık olduğundan beri yapıyorum dediğiniz gibi zaten anlaşılıyor yapacağı çok nadir yapmak istemediği zamanlar oldu ama onda da bi şekilde yaptı şimdi baya alıştı zaten artık