Kızlar kızım 11 oğlum 3 yaşında aralarında 8 yaş var ben çıldırıyorum kızım çok aksi olmaya başladı laf söz dinlemiyor karşımda benden büyük tavırlar sergiliyor kardeşi değil sanki rakibi gibi davranıyor bulduğu her an sataşma peşinde diyorum o da büyüyor ergenlik dönemine hazırlanıyor sakin olayım ama çıldırtıyor beni sizde durumlar nasıl aynı durumu paylaşan varsa birbirimizden yardım alalım ☹️