Arkadaşlar merhaba.. daha önce buraya yazmıştım. Kendim romatizma hastasıyım ve artık ağrılarım dayanılmaz boyutlara gelince(yürüyemiyordum) doktorum emzirmeyi hemen kesip iğne kullanmamı söylemişti açıkcası bu beni çok üzdü. Kabullenemedm. 10 gün içinde ağrılarım geçti bende emzirmeye devam etmeye karar vermiştim. Dhaa sonra bebeğim el ayak ağız hastalağına yakalandı ilk 2 gün tekrar emzirmeye devam etti daha sonra ağızda yaraları geçti ve meme yemek su hiç birini almadı bu durum 3 gün sürdü. Şimdi tekrar 2 gündür yemek yemeğe başladı keyfi yerinde ama meme emmiyor. Sanırım kendiliğinden bırakacak. Meme diyip açtırıyor göğüsüme yatıp öyle uyuyor dokunuyor kokluyor bazen ağzına alıyor ama emmiyor. Herkes o da bırakmaya meyilliyken kes ilaçlarını kullan diyor. Ama ben anlam veremiyorum. Ağzındaki yaralar geçti ki yemek yiyor meme neden emmek istemiyor acaba? Ya da bu kadar ona dokunmak koklamak isterken neden emmiyor. Bebeği kendiliğinden bırakan bi kaç anneden duyduğum memeye getirince ağlıyordu. Benimki ağlamıyor hatta hoşuna gidiyor. Orda uyuyor. Acaba hala emmek istiyorda ememiyor mu? Ağzındaki yaralar tam geçmedi mi acaba? Memeyi kendiliğinden bırakan anneler sizin bebekleriniz nasıl tepki veriyordu. Biraz uzun oldu kusura bakmayın