Oğlum 11,5 aylık. Son günlerde yemesi çok azaldı. Normalde sevdiği şeyleri yerdi tabağı bitirirdi genelde. Ama son zamanlarda iki kaşık alıp bırakıyor ağzını açmıyor kafasını çeviriyor. Karnı da aç yani. Ama yine de kafasını çeviriyor. Bu dönem de iştahsızlık oluyor mu ? Geçiyor mu ? Sizinkilerin yemesi nasıl ? Vicdan azabı çekiyorum yemedikçe. Bende mama veriyorum üç saat sonra yine deniyorum yine aynı.