Merhabalar. Kızım birkaç gündür dışkılarken kendini fazla sıkıyordu ıkınıyordu dün dışkıladı ama bi anormallik yoktu yani 💩 herzamanki gibiydi biraz önce yine ıkınınca kontrol etmek istedim ve makatında çatlak gördüm biyerde susam tanesi kadar bi çatlak 😔 ve bugün biraz huzursuz hastaneyi aradım ama doktorlar yarım gün çalışıyormuş ve hepsi çıkmış . Daha önceki acile gidişlerimizden pek memnun ayrılmadık bu yüzden kızımı sadece kendi doktoruna götürmek istiyorum bunun içinde pazartesiye kadar beklemem gerek ama dayanamıyorum . 2 yaşındaki kızım hasta eşimin toplantısı var kaldım böyle ne yapacağımı şaşırdım . Başına gelen varmı doktorunuzun önerdiği yaşına göre zararsız her bebeğin kullanabileceği bi krem öneriniz varmı . Ne yapacağımı hiç hiç bilmiyorum .