Papatyamm01 Bende var canım omuzlarımda ve sırtımda çocukluğumdan beri. Alıştım artık iğneyle kortizon tedavisi gördüm, kriyoterapi gördüm buz tedavisi ile dondurma işlemi yapıldı omzumdakilere onlar artık büyümüyor çok şükür. 5 gün önce sezaryen doğumum oldu. Doktoruma keloid rahatsızlığımdan bahsettim ona göre özel bir enjeksiyon ve dikiş yapacağım dedi. Hayırlısı artık buna rağmen orda da oluşursa yapacak bir şey yok. Tedavisi yok malesef dediğiniz gibi yalnızca kaşıntısı ve yanması geçirilebiliyor bide biraz daha düz ve renksiz bir doku olması sağlanabiliyor ama tamamen gitmiyor…