Mrb kızlar. 40 ım yaklaştı. Genital bolge icin agdaya gidiyorum normalde. Ama normal dogum yaptim. 4 dikisim vardi. Haftaici kontrolum var. Temiz gitmek istiyorum. Jilet yapsam dikişler atmadiysa zarar veririm diye korkuyorum. Agdaya gitsem dikis yerlerim agdanin sicagi ve cekistirilmesiyle zarar gorur diye korkuyorum. Mikrop kapma riski de olabilir tabi. Sizce ne yapsam? Veet krem filan mi alsam? (Sürüp plastik spatula ile temizlenen tüy dökücü versiyonundan)