Gizemlina26 3 gündür kakasını yapamıyor anne sütü alan bebekler de 10 güne kadar normal diyorlar ama her bebek aynı değil diye düşünüyorum açıkçası benim bebeğimin karnınında ağrı oluştu ve gaz problemi var şuan :( Gazını da çıkaramıyor,yaşayıp önerisi olan
Alparslan_habip İnternetten gaz için videolar var masajlar onları mutlaka yapın sık sık etkili oldu bizde