SevgiliMerdin Arkadaşlar göbek bağımız bugün düştü 17 günlüğüz fakat sap sarı akıntı var bu normal mi ?
Melekb Normal değil götürün gümüş nitratla yakıyor cocuk doktorları ve kapanıyor sizinki açık kalmış ve çok zararlı cocuk için aksatmayın
Momofleos Bizimde öyle olmuştu doktor alkollü bişey yazdı fıs fıs gibi onu sıkıp içindeki bezle siliyorduk mümkün olduğu kadar kuru tutun ama doktoruna götürüp gösterin mutlaka. Bize en son gümüş dökmüştü doktorumuz öyle kapandı.