Bsraylmzz benim kızım da bir aylıkken gitmiştik doktora. Çocuk doktorları pek ilgilenmedi ama çocuk sürekli ağlıyordu, çırpınıyordu. Gazı vardı kolik dediler ama kaka yaparken çok zorlanıyordu. Kakası gürültülü ve kokuluydu. En son çok fazla mukus olmaya başladı ben emin oldum alerjisi olduğuna. Çocuk doktoruna danışarak süt diyetine başladım.. Ben küçükken yumurtaya alerjim varmış o yüzden yumurtayı da kestim. Alerji doktoruna iki hafta sonra gidebildim. O iki haftada bile çocuk rahatladı. Yine ağlıyor ama o çığlık kıyamet hali geçti. Çocuğun ilk defa gülümsediğini gördük. Alerji doktoru testler istedi ama çok küçük daha çıkmaz büyük ihtimalle dedi. Deri testi yapıldı, kan ve idrar. Hiçbirinde çıkmadı ama çocuğun rahatlaması yeterli dedi doktor. Devam et iki hafta sonra tekrar gelin dedi. Yine gittiğimizde de bir ay daha devam et dedi 😄yani başka şeylere de alerjisi olabilir ama doktor denetmiyor nedense. Zaten ben kendim diyete başlamamış olsam sanki başlatmayacaktı. İlla kan arıyorlar kakada. Benimkinde yoktu ama o mukus çocuğun delirmesi bile yeter bence. Bu arada bizimki deri değil bağırsak tepkili alerji