Aşırı ve surekli sinirlilik halim var. Cok sinirlenince kendimi sakinleatiremiyorum ve cok.agliyorum. pskiyatriye gittim fakat her ilacın süte gectigini söyledi kararı sen ver dedi.bende içip icmemekte kararsız kaldım. Ne yapmalıyım? Bebegim 8 aylık ve ben lohusa depresyonundan hala tam anlamıyla cıkamadım.Onu inanılmaz çok seviyorum ama cokta kıziyorum. Cok yalnız kaldım bebegi bu zamana kadar kendim buyuttum cok zorlandim hala zorlaniyorum. Çok yoruluyorum cok uykusuz kaliyorum 8 aylik ve hala huzursuz bi bebegim var. Cocukta kalıcı bi pskoloji sorunu kalmasını istemiyorum çunkü artik bagırdıgımdan ve kızdıgımdan anlıyo.