Bizimde uzamis sarilik vardi. Ve ilk gittigimiz doktor beni o kadar korkutmustu ki. Cok zor gecirdim. Psikolojik olarak. 1 aylikken troid, enzim, kan, idrar herseyine bakildi. Hepsi guzel cikti sukur. Ama dediginiz gibi 1haftada anca cikti sonuclar. O 1 haftada bana gecmedi. Ama cok sukur ki guzel geldi. Idrsrda enfeksiyon vardi. Antibiyotik kullandik. Ama sunnet olursa daha iyi dedi doktor. Olucaz 10 gun sonra insallah. Anne sutu sariligi dedi en son. Oda kendiliginden geciverdi. Sanki birdenbire gecti ama. Sanirim sonuclar guzel gelince ben kurmamaya basladim o yuzden biraktim dusunmeyi birden gecti gibide geliyor olabilir.