Merhaba Anneler Bebeğim 2 aylık ilk dogdugu zamandan beri sanki nefesi yetmiyormus gibi emerken çok tuhaf bir ses çıkartıyor ama sürekli olarak değil 5 kere emiyorsa 2 sinde o sesi çıkartıyor 2 haftalıkken doktora gittiğimizde kendini tanımaya çalışıyor dedi ve geçiştirdi gibi geldi bana daha sonra başka doktara gittik o da kbb doktoruna gitmemizi önerdi ona da gittik geniz eti olabileceğini söyledi ama olmayadabilirmis (!) Çok erkenmis bunu söylemek için yani kısacası benim gibi başına gelen varmı veya bilgisi olan annemiz varsa hangi doktora götürmeliyim ?