Ozlemyeni 8 gun oldu dogum yapali.bugun gobek bagi ince ip gibi biseyle bagliydi dustu.biraz kanadi su an durdu.doktora gitmelimiyim? https://imgyukle.com/i/V7b0II Normal mi boyle olmasi
Asselduru Ozlemyeni bence gidin ne olur ne olmaz göbek bağı düşünce kanama olmaması gerekiyor diye biliyorum. Benim kızımın göbeği düştükten 20 gün sonra kanama oldu K vitamini iğnesi yapmışlardı
tatlipatatesmom Ozlemyeni normal değil kesinlikle kan olsa bile cok az olur bayagi kanamis sizinki bi doktora gotur Allah korudun enfeksiyon kapar sakın su değdirme
Ozlemyeni SeninAnnenBirMelektiYavrm Asselduru tatlipatatesmom Adimanne k vitamini dogumda vurulmuştu.simdi kanamiyor kuculdu gobek deligi kismi.doktor yarin gelince bakalim dedi.yıkamadim belki enfeksiyon kapar diye
Ozlemyeni Asselduru SeninAnnenBirMelektiYavrm tatlipatatesmom Adimanne Hasmeftun Acabaymelike Sena9 Terlikgeliyor https://imgyukle.com/i/VdCDxI goturdum yaktılar gobegini boyle oldu bugun akinti.doktor normal diyo.akinti devam ederse getirin dedi
Adimanne Bizimde bgn düştü. Düşmeden önceli 2 gün hafif kanamıştı şuan kanamıyır. Sizinkide düştüğü için kanamıştır devam ederse gidin bence de dr. Bu arada Ne zaman tam göbek şeklini alır ve kaç gün daha yıkamamak gerekir bilgisi olan var mı
tatlipatatesmom Ozlemyeni evet su islak mendil vb seyler sürmeyin kurusun doktor bir görsün 🙏 doğumda tüm bebeklere vuruluyor k vitamini zaten ama tekrar gerekiyor demekki bazi durumlarda 🤷🏻♀️
Asselduru Ozlemyeni k vitamini kızıma da doğumda yapıldı ama kanama olduğu için tekrar yaptılar siz tedbir amaçlı yinede götürün bence doktora
Hasmeftun Ozlemyeni korkutmak istemem ama benim bebeğimiz hiç böyle olmadı kan bile olmadı biraz kötü görünüyor bence bir hasteneye götürün enfeksiyon kapmasin
Acabaymelike Ozlemyeni bizimde kanama olmuştu doktor devam eden bir kanama olursa getirin demişti devam ederse götürürsünüz ama yıkamayın yine de bi kaç gün
Sena9 Ozlemyeni bıraz fazla bı kanama benım bebegımde oldu ama çok az dı sağlık ocağına gosterdım sıkıntı yok dedıler kurumaya gecmıstı akıntı olunca yakıyorlarmış ama sızınkı bıraz bana fazla geldı bence bı gosterın
Hasmeftun Ozlemyeni bende açılmadi ama büyük ihtimal bez parçası yakıp gobegine koymuşlardir ve üzerine halka seklinde bise yerleştirmişlerdir😊 çok geçmiş olsun canim