Alyask Kızlar günaydın bebegım 3 buçuk aylık gece saat bası yada 2 saatte bır kalkıp emıyo ama bırakmak ıstemıyor e sabaha kadar emınce süt bıttıgınde de basıyo cıglıgı 😞 önceden gece 1 kez de olsa mama yerdı sımdı ne yaptıysam ıstemıyor ve göğüs uclarım çok acıyor artık 😪 ne yapıcam ne zmn geçecek bu dönemler 😞
deletedmom4842 Alyask Kesinlikle bir de ben yanımda yatırıyorum uyandığı an başını çevirip ağzını açıyor saat başı emmeye kalkıyor böyle değildi önceden geçecek herhalde.
Tuba8406 Alyask aynı şeyi yasiyoruz 3 ay 23 gunluguz bi kaç gündür böyleyiz. Bugün sabah artık tükenmiş uyandim bu durum geçecek heralde hepimiz aynı şeyleri yaşadığımıza gore
edaderen Alyask bugun 4 aylık olduk durum bendede aynı ve uyku sorunu var dalamıyor dalsa memede dalıyor ve saat başı kalkıyor . yorgunum bitkinim sütüm artık yetmiyor napıcazzzz 😞😞
Zynp35 Alyask bnmde bazi geceler ayni oluyor yanmda yatyor gözünü acar açmaz meme arıyor acaba gece acmi diye düşünüyorm ama kakasinida cisinide yapiyor bi duzenimiz yok malesef