tarcinnn Biz3kisiyiz_ mamayı doktora sorarak mı veriyorsunuz kişisel kanaat olarak mı? Eğer doktor kontrolünde değilse bence doktora danışın. Memeyi de emdikçe artabilir
Biz3kisiyiz_ emayy yok yazdığım yanlış anlaşıldı sanırım önce sağıp veriyorum 120 CC sonra 30 CC mama veriyorum ek olarak gayet içiyor ziyan etmeden ilk çocuğum olduğu için normal mi değil mi bilemedim
Biz3kisiyiz_ Sebusebu yok emzik de almıyor 2 çekiyor atıyor hemen bişey gelmediğini anlayınca bunu yapıyor genelde
selambensid Biz3kisiyiz_ kilo alımı iyi maşallah.. Bende önce emziriyorum sonra 2 ölçek mama yapıyorum ama yarım ölçek anca içiyor aslında mamaya çok ihtiyaç yok çoğu zamanda vermiyorum zaten
selambensid Biz3kisiyiz_ bi sabah bide gece yatmadan emzirme sonrası veriyorum bende içerse içiyor içmezse hiç içmiyor keyfine göre kuzum 😀😀
Rumeysaerva Biz3kisiyiz_ tek seferde 150 ml çok fazla değil mi cnm biz 2 ay 25 günlüğüz 60 ml veriyorum tek öğünde mama bazen 90 ml henüz tek seferde 90 ml hiç geçmedik☺️
Biz3kisiyiz_ Rumeysaerva benimkinin de öğünü öğününu tutmuyor bazen 60 ml süt sağıp veriyorum zor zar bitiriyor bazen de dediğim gibi 120 CC süt sagiyorum ardından mama veriyorum içiyor 🤔
Dunyamsensn2008 Rumeysaerva Benimde bebeğim 2 buçuk aylık 60 CC zar zor bitiriyor bazen burda yazılanlara çok şaşırıyorum gerçekten bir aylık bebek nasıl o kadar içer enteresan
Merve_02alparslan Bebelac gold aldım ilk defa denedik bebeğim hepsini kustu kollarında kızarıklıklar oluştu sizce ne yapmalıyım
Miracinannesi52 Biz3kisiyiz_ benim bebeğim de yapıyor canım onu emer ellerini aç olunca ağlar zaten durmaz
Melikegencall1 Biz3kisiyiz_ gazı olduğunda bebekler emmek istermiş emdiğinde rahatlayacağına inanırmış. Aslında aç değil kolikse her saat aç gibi davranıyor
Biz3kisiyiz_ tarcinnn valla 10 günde bir doktora danisiyorum ilk önce sütun yeterli dedi bugün de içiyorsa ver dedi bende burdan bı sorayım dedim
Rumeysaerva Biz3kisiyiz_ en iyisini dr un bilir sonuçta her çocukta bir değil cnm dr un ver diyorsa verebilirsin tabi
Dunyamsensn2008 Rumeysaerva Benim bebeğim doğduğu zaman yoğun bakımda kaldı 1 ay doktor ver dedi ama çocuk bir beslenio bir beslenemedigi için mama meme ilerlememi söylediler ama mamayı pek içmek isteniyor
Rumeysaerva Dunyamsensn2008 anladım cnm bizimde ilk ay kilo alımımız azdı mamaya basladık bu seferde sanki biraz fazla almıştı dr um birşey demedi ama aklıma takıldı biraz mamayı azalttım günde üç kere içiyordu şimdi bir kere veriyorum
Gamzebbb Biz3kisiyiz_ benimde bebeğim 33 günlük ve 3 4 gündür aynı durumdayız ne yapacağımı bilemedim 🤦♀️