Ssssraa Merhabalar Pek bilgimiz yok, hatta hiç. Sürecin çok başındayız, bugün patoloji sonucu çıktı ve onkolojiye yönlendirdiler dr araştırması yapıyoruz önerilerinizi bekliyorum .
neslicanben Ssssraa çok geçmiş olsun. Babannemde kolon kanseriydi dışkapı hastanesinde tedavi gördü,ameliyat oldu. 80 yaşındaydı 5 sene geçti hala maşallah dipçik gibi. Oranın doktorları iyi
gizemito Ssssraa çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Şöyle ki Ankara da değil doktor ama prof. Dr. Ünal Aydın var lütfen bir araştırın
Ssssraa Busraaaarsn Allah esırgesin evladım değil çok yakınımın annesi ama haklısınız belirtmeliydim kafam durmuş durumda
neslicanben Ssssraa aynen dedim ya babannem yaşlı olmasına rağmen atlattı ve gayet sağlıklı maşallah. Yine de alternetif bulalım derseniz gazi üniversitesi ve şehir hastanesi de bu konuda iyiler.
Busraaaarsn Ssssraa Allah korusun tabi, siz belirtmeyince aklım oraya gitti, Allah şifa versin yakınınıza da inşallah