Merhaba bende sizin gibi bebegim 3 aylıklen başlamısdım. Süt iznim vardı.. 1 bucuj saat hergun erken çıkdım. 6 7 ay olana kadar durumu anlamıyor. Bebegime annem bakmasına ragmen eskisine göre daha çok aglamaya başlamısdı. Bende 6 ay olmadan evden çalışacağım 1 işe geçdım simdi evdeyım gündüz eve bakıcı gelıyor ama ben hep yanındayım.