3 gün sonra üçüncü ayını dolduracak bir oğlum var. Sürekli elleri ağzında. Ya yumruğu ağzında ya da baş ve işaret parmakları Tanımaya çalışıyor diyordum ama bu kadarından da rahatsız oldum zarar görecek diye. Sizde durumlar nasıl? Var mı bu durumu yaşayan?