3 aylık olmamıza az kaldı
Bebeğimde geçmeyen kabızlık yüzünden gastroenteroloji ye gittik ve alerji olduğunu öğrendik
Doktor yasaklı yiyecekler ve yenmesi gereken besinleri diyet şeklinde verdi
Alerji dedikten sonra alerji doktoruna gidip gitmeme konusunda kaldım doktor alerji ile gastroenterolojinin de ilgilendiğini belirrtti (prof doktor birde o yüzden biraz dhaa güvenim artıyor )
Acaba ayrıca alerji doktoruna da gitmeli miyim sizler nasıl bir yol izlediniz ilk verilej diyet nasıl bir diyetti
Alerjik anneler sizler naptınız