Kızlar merhaba bebeğim 7 buçuk aylık herseye atılıyor tamam normal çünkü keşfetmek istiyor onu anlıyorum ama mesela bir ortam da özellikle arkadaşlar la toplandığımız zaman tabağa falan saldırıyor yanı bana da ver diyor bu normal olabilir ama bazı arkadaşlarımın yanında yapmayınca ay maşallah benim çocuğum böyle degil falan filan olayı oluyor bende diyoeum her çocuk bebek aynı degil bu arada erkek bebeğim yani normal ama başkalarının yanın da yapınca anormal bir durum ve nazar oluyor sanki sizlerin de bebekleri falan böyle mi acaba ???🤷♀️