MinikMucizem38 Kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük biogaia kullanıyordum o bitti ilk başlarda çok güzel kakasını yaptırıyordu sonra işe yaramadı siz bebişlere hangi probiyotik kullanıyorsunuz