Selamünaleyküm hanımlar sorum olacak bebeğimi geçen kontrole götürdüm sarılık için test verdik sonucu iyi çıktı şükür ama şekeri düşmüş dedi doktor emzirmesi nasıl diye sordu iyi beslememisim demek süt sagiyorum emziriyorum demek yanlış pozisyon da olabilir kavramasi olabilir yada yutkunmasimı bilemedim şekeri 67 bu arada emzirme danışmanı na yönlendirdi orda biraz gosterdi hemşiremiz kilosu doğduğunda 2.660 di kontroldeki kilosu 2.710 du dün götürdük sağlık ocağına oradaki tartı ile normal market tartısı arasında fark varmış 2650 çıktı markete götürdük 2.785 çıktı bunu hemsiremiz soyledi kilosunu ölçmek için a 101 bim yada bi yerden rica edip tarttırın diye öyle yaptık şimdi emziriyorum uykuya dalıyo bırakıyorum yerine biraz durup tekrar uyanıyor sıkıyor kendini tekrar yatıyor yada yatmıyor kaldırıyorum tekrar emziyorum böyle döngü oluyor sence besleniyor mudur büyük abdestini ve idraını yapıyor onda sıkıntı yok sizin düşünceniz nedir hanımlar