Benim de bebeğim doğduğu gibi enfeksiyon kapmıştı hem merhem hem de damla kullandım çok etkili olmadı doktor bize temiz pamuğa çayla günde birkaç kez silin demişti sanki ondan sonra geçti gibi ama kesin bişey diyemem çünkü hepsini bir arada yapıyordum damlasını da düzenli kullanın eğer yine fayda etmezse göz doktoruna gösterin bizim geçmese biz de öyle yapacaktık