Kızlar merhaba acil desteğinize ihtiyacım var oğlum 2 gün önce sabaha karşı bi anda ateşlendi ve calpolla ılık duşla sabahı zor ettik. Sabah apar topar hastaneye orda tahliller yapıldı bu arada ateşi 38.4 civarıydı evde en son 39.3 olmustu. Sonuçlarda enfeksiyon çıktı onun dışında hersey normal dedi doktor bir de boğazında hafif kızarıklık . Eve geldiğimizden beri hiçbişey yemiyor abartısız tek lokma yediremiyorum. Suyun 1 yudumunu için ağlamaya başlıyor ağrıyor diye 😞 bugün 3. Gün hala bişey yediremiyorum . İlaçları çok zor içiyor sabah antibiyotiği içiremedim ve üzüntüden kahroluyorum . Ne yapmam lazım ilaç içiremiyorum yemek konusu zaten ortada su da öyle ateşi yok çok şükür ama boğazındaki ağrı devam ediyor 3 gün oldu bugün