Deletedmom_123 Kızlar bebeğim 4 aylık sideferi verdi doktorumuz sabah 3 akşam 4 damla dedi diye hatırlıyorum tam da emin değilim siz kaç damla veriyorsunuz ? Bir de önceki kullandığımız d vitamine devam ediyoruz değil mi
Linasuannesiiii Deletedmom_123 merhaba değerlere Göre değişiyor sanırım biz günde 3 damla kullanıyoruz evet d vitamine devam ediliyor 1 yaşına kadar