Acemimom1 Kızlar yeni doğum yaptım bebeğim 8 günlük. 4 günlükken ilk muayenesini yapan doktoru defterine 1 aylıkken kalp USG yazmış. Bu rutin bir işlem mi yoksa bı sıkıntı mı gördü bilmiyorum. İlk doğumum tecrübem de yok. Ama bi sorun görse söylerdi heralde
eylul19 Acemimom1 keske sorsaydınız doktor bakılması gerekıyor denıldıgınde.bazı doktorlar rutın olarak ıstıyor bazısıda kalpte ufurme falan duyarsa ıstıyorr.bızımkı kalbınde ufurme duydugu ıcın ıstedı.cogu yenıdoganda oluyormus ztn.ama cok sukur bır sorun degıl ılerıkı zamanlarda kendılıgınden bıtcek bırsey.ıstıyorsanız sorun doktorunuza ıcınız rahat etsn
Acemimom1 eylul19 doktor deftere yazmış not kağıdı yapıştırmış sorma imkanimda yokki iletişim bilgileri yok canım sıkldı baya
Rumeysa28 Acemimom1 evet ama benim bebeğim yoğun bakımda kaldığı için genel olarak tüm vücudunu 1 haftalık iken tüm tahlilleri filmleri hal oldu
Duyulurum Acemimom1 hiç duymadım bunu rutinde, endişe etmeyin önemli bir şey olsa zaten size bilgi verilirdi