Gezginanne35 rica ederim ne demek evet öyle yaa hamileyken beklemek çok zor gelmişti hele bide pandemi dönemi gerçekten bişi olcak die çok korkuyodum ama şimdi doğdu o kadar çabuk büyüyoki hergün farklı bişi yapıyo nasipten öte yol yok bende çok endişeleniyorum hele bizimki hasta falanda oldu nezleydi üşütmeydi zor zamanlar geçirdik küçük die ama onunla her anımız güzel rabbim isteyen herkese nasip etsin annelik gerçekten çok özel bi duygu 😍🥰 gerçi bu ara uyku sorunumuz var çok yoruyo beni ama sıcaklardan uyuyamıyo bebişler ya 😇