Bebeğim uyuyor diye postlar görünce gözüm yaşarıyor allahım diyorum benim bebeğim de keşke uyusa bende bi dinlensem ne güzel uyuyor işte bebek dediğin uyur zaten niye bukadar takıldın ki 😁 benim bebeğim bu arada 46 günlük dua ediyorum artık uyusa da bende uyusam diye zombiye döndüm artık uykusuzluktan 20 kilo verdim bırak uyusun bebişin sende işlerini gör otur uzan dinlen yap kahveni keyif yap ahhh ahhh çok özledim kahve keyfini 😵💫