uyanancirkin yaaa ne güzel memnun kalmışsınız ben ilk götürdüğümde kızımın aktif bi şekilde 3 saat emdigini memeden ayrıldığında çığlık atarak ağladığını söyledim 30 dakikada 1 kakasını yapıyor ve altını bile emerken değiştiriyoruz neden bu kadar aktif emer diye sorduğumda abartma hiç bi bebek bu kadar uzun süre emmez dedi eşimde yanımda kadını ikna edemedik bize yalancı muamelesi yaptı ama kızım kolikmiş o yüzden o kadar uzun süre emiyormuş sonraki gitmemde kızım 3 aylıktı ve sürünme cabası vardı hatta videosu bile var 3 aylık bebek sürünmez dedi 10 cm kadar sürünüyor video var izleyebiliriö dedim inanmadı sedyeye yüz üstü yatırdı kızım yine aynı şekilde davranınca şok olmuştu bu sefer demek ki gelişimi güzel falan demişti belki ben yanlış anladım dicem ama eşimde benimle aynı fikirde bilemedim