Kızım 3.5 aylık kafası biraz yukarda olsun pusette filan kafasını da sırtını da kaldırıp oturmaya çalışıyor. Doktora söyledim 6. Aya kadar oturtmak yok kalça çıkıklığı olur dedi banada 6 ay çok geldi 1 ay sonra yavaş yavaş başlayayım diyordum. Sizinkilere kaç ayda başladınız