Seydacandan Merhaba benim bebeğimin 4 aylıkken bıngıldağı kapanda doktora gitmelimiyim yoksa normal mi. Aranızda bu şekilde olan var mı
Kuzeymomss Seydacandan kesinlikle gitmeniz gerekiyor. Bir süre kafa ölçümüne bakıyorlar diye biliyorum
Mrv_cnl Seydacandan az önce arkadaşımın bebeği için de aynı şeyi söylemiş doktoru, düzenli kafa ölçümü yapılacak demiş. Önemli bi durum kesinlikle hiç vakit kaybetmeden doktora gidin