yorgunanne28 Kızlar oğlum 3 aylık. Hep sag tarafa yatmaktan sag tarafı düzlesti napsam yatıramadm dönüyor yıne öbür tarafa. Düz kafa ystığı deneyecegm, önerebileceginiz bi yastık var mı ???
Kuzeymomss yorgunanne28 ben e bebekten almıştım babyjem. Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri onda yatırıyorum
Urazgbc Ben babyjem marka almıştım ebebekden, doğduğu günden beri (hastaneden bile) onda yatırıyorum, memnunum ben.