Sahrabalam sağlık ocağı da randevu ile çalışıyor tamam haklılar ama randevu ile gidince de saat 9 hala çay kahvaltı muhabbeti kapıyı vuruyorum birazdan gelicez diyorlar 2 çocuğum var bebeği zaten zor bırakıp çıkıyorum birazda onlar empati yapsın yoğunluk desen yok olsa anlayacağım yani doktorları kızdırdılar tamam ama ceremesini biz çekiyoruz