6 buçuk aylık bebegim var iki gün önce akşam bi düğüne gittik oğlum içeriye girdiğimiz gibi ağlamaya başladı hiç susmadı bir saat kaldık onda da hep dışarıda onu oyalamakla geçirdim içeri girdiğim gibi kıyamet kopardı bir ay önce düğüne gitmiştik yine aynısı olmuştu ne yapmam gerek . Düğünde içeride benimkinin yaşlarında bebek gördüm hiç aglamıyordu. çok üzüldüm .Bu sorunu nasıl asabiliriz? Fikri olan başına gelen var mı?:/