Havvakus Kızlar cikarttirdiktan sonra kanama oluyor mu acaba 1 ay oldu taktirali hiç temiz olamadım daha cikarttirmak istiyorum
mavilimorcicek41 Havvakus kuzum adetliyken çıkarıyolar benim o adetim normalde 7 gün sürerken 10 gün oldu sonraki ay zaten hamile kaldım
Uzunkipriikk Havvakus taktırdıktan sonra ara kanamalar oluyor ama bi kaç ay sonra düzene giriyor artık olmuyor. Bende taktıralı 4 ay kadar oldu ilklerde lekelenmelerim oluyordu ama şimdi artık olmuyor sizinkide yeni o yüzden normal
Mehmetmirza Uzunkipriikk ya bende dün taktırdım ama midem bulanıyor lekelenme de var halsizlik var sizde de olmuş muydu?
Egeninguzelannesi Mehmetmirza Hiç mide bulantisini yaptığını duymamıştım canım acaba stres yaptın kanamayı ondan mı bulanıyor
Mehmetmirza Egeninguzelannesi bilmiyorum ki canım ama tuhaf oldum , sonrasında geçti. Ama kanama devam ediyor
Egeninguzelannesi Mehmetmirza Çok oluyor mu peki kanama uzun sürer diye korkuyorum bende taktırmaya inan canım 😐
Moonlightttt Egeninguzelannesi ben de merak ediyorum bunu. Bir de işlem uzun mu sürüyor acaba , çünkü bebek pek durmuyor onu bırakıp giderim . Aynı gün yapıyorlar mı acaba
Mehmetmirza Egeninguzelannesi 3 gün oldu 3 gündür var ama çok değil canım . İnan bende kaç kere erteledim ve adetli değilken taktırdım
Egeninguzelannesi Moonlightttt Evet canım aynı gün yapıyorlarmış hatta on dakikada bitiyor her şey demişti arkadaşım