Kızlar diş çıkarma dönemindeyiz. Bebeğim 10.ayını bitirdi. 6 tane dişi var 2 tane daha geliyor. İlk defa oluyor böyle bişey üst yan dişini patlatamıyor. Mosmor oldu. Doktoru diyor ki çıkarmaya çalışırken diş kanalı kanama yapmış eğer çıkaramazsa diş hekimi müdahele eder. Çok gerildim telaş yaptım. Başına böyle bişey gelen var mı ? Ne yaptınız ? Çıktı mı yoksa dişçiye mi götürdünüz? Doktor hiç bir şey yapmadan bekleyeceğiz takip edeceğiz dedi. Ama ben yapılacak bişeyler olmalı diyorum. Fotoğraf ekleyecektim ekleyemedim beceremedim. Başına böyle bişey gelen varsa bana da destek olur mu ?