Merhaba anneler ben prematüre annesiyim bebeğim 2 aylık oldu şimdiye kadar hep sağıp biberonla verdim 10 gün önce sadece memeye geçtik sağdigim sütleri buzluga koydum sütüm bol çok şükür hala fazlasını sağıyorum buzluktaki sütleri isteyen anne olur mu kendi bebeği için sormak istedim sizlere bu arada 10 poşet kadar var yaklaşık 2 litre oluyor