Kızlar bebeğim gaz dan dolayı yaklaşık 1 hafta meme reddi yaşadık(2 ay 13 günlük) o zamana kadar beslenmesi de bez sayısı da normaldi.Cok zor günler geçirdim hala daha telaşlı tedirginim aynısını yaşayacak diye çünkü naptiysam bebeğimi besleyemedim ne biberon ne kaşık ne de başka bir öyle açlıktan ağladı ki hiç sormayın.En son yenidoğan a getirdim beslesinler diye bir kereligine o da açlıktan ölecekti çok çaresiz kalmıştım.Simdi yavaş yavaş da olsa emiyo.Uzun zamandır neredeyse 10 gün olcak kaka yapmıyor.Doktora götürdüm lavma ile yaptırdı tamam daha yok sürekli de emziriyorum bazen çok nadir almıyor yine memeyi…bez sayısı çok azaldı tedirgin olmalı mıyım önceki gibi kesinlikle değil