Rumeysa28 betulbulut06 kendini iyi hissediyosan kullanırsın illa bi gün belirtilmesi şart değil ki iyisen rahat hareket ediyosan kullanırsın
Leylaa_ betulbulut06 1 aydan sonra daha rahat kullandım otomatik kullanıyorum ama 15 20 günde anca toparlanıyorsun 10 günde öyle geçti aradım 30 gün den sonra kullandım .Manuel’i bilemem .
betulbulut06 Rumeysa28 iyi hissediyorum ama ani baş dönmesi falan olur mu bilemediğim için danışmak istedim
Rumeysa28 betulbulut06 baş dönmesi neden olacakki araba sürmeye alışıksan bişey olmaz eğer bişey olursa durursun kenarda düzelince evine dönersin yani her kişi bi olmaz